¡Hola! ¡Buenas a todos y todas! ¿Que tal va la semana? El desarrollo de los videojuegos sigue su curso y nosotros esperamos su lanzamiento con mucha ilusión. Hoy entrevistamos a uno de los profesores que tutorizan el proyecto, entrevistamos a Antonio Pena – profesor en el grado de Telecomunicaciones.
¿Como nace la idea de Comtecart? ¿Cuántos años se lleva desarrollando este proyecto?
- Coñecin
a Bea nun obradoiro de xogos que organizou ela en 2016. En 2017, en
canto souben que me ia encargar da docencia dunha materia en Teleco que
trataba o tema, que ademais coincidía no tempo coa que impartía ela,
falamos, e rápidamente decidimos probar a experiencia de xuntar
estudantes de ámbitos tan diversos traballando nun grupo
multidisciplinar. Comezamos esta experiencia no curso 2017/18, polo que
este curso 2021/22 é xa a nosa quinta edición.. Antes do inicio, durante
2017, xuntamos a un feixe de profesores e creamos ComTecArt, que é un
grupo de innovación docente, onde estamos profesores de "Comunicación"
(Comunicación audiovisual e Publicidade), "Tecnoloxía" (Enxeñaría de
Telecomunicación) e "Arte" (Belas Artes).
¿Qué es lo que más te gusta de él?
- Quizá
constatar, ano tras ano, cómo estudantes de ámbitos tan aparentemente
alonxados, mesmo alonxados xeográficamente, son quen de traballar en
equipo e desenvolver un embrión viable dun producto final. E para min,
desde o punto egoísta, disfrutar e aprender. Mira se nos gusta, que este
ano comezamos un proxecto STEMbach en 1º de Bacharelato, xuntando a
dous estudantes de Ciencias con dous de Artes para desenvolver tamén un
videoxogo.
¿En que fase se encuentran los videojuegos este año?
- Agora
mesmo estarían no que se chama a fase de Producción. Hai que ter en
conta que o 15 de Setembro comezan cunha folla en branco e compañeiros
aleatorios, crean entre todos o seu concepto de xogo e a semana do 20 de
Decembro temos un directo en Twitch xogando cos seus prototipos. É un
traballo express, tres meses escasos nunha materia optativa,
impresionante.
¿Qué expectativas tienes para sus lanzamientos?
- Aínda
que sigamos todo o proceso e saibamos cómo son os xogos, sempre temos
unha curiosidade brutal cando o xogan terceiras persoas. O ano pasado
tivemos que facer forzosamente a presentación virtual, pero este ano a
imos manter porque Twitch é un habitat natural para estas cousas.
Esperamos ter sorpresas moi agradables nesa sesión.
¿Deberían existir más proyectos como este en la universidad involucrando a alumnos de diferentes carreras?
- Estamos
convencidos de que si. As optativas que adoita haber en 4º curso son un
bo marco para estas experiencias, coa madurez que implica estar a
piques de rematar a carreira. É un adestramento humano e técnico moi
relevante para os estudantes, un exercicio vital de empatía para sairen
ao mundo laboral..
Un saludo cordial,
Comunicación COMTECART 2021.
Comentarios
Publicar un comentario